❓ Vanliga frågor
🚚 Hur levererar ni?
Vi levererar till ombud i hela Sverige och packar alltid noggrant så att ditt bröd och dina varor kommer fram i fint skick.
📦 Vad är minsta ordervärde?
Minsta ordervärde är 245 kr.
📦 Vad betyder felmedelandet "order ogiltig"?
Kontrollera att du lagt i varor till ett värde av minst 245 kr, ladda om sidan och gå till betalning igen. Om problemet kvarstår kontakta oss med information om vad du försökt beställa.
⏰ När skickas min beställning?
Just nu har vi sommaruppehåll och alla beställningar skickas när vi är tillbaka den 6:e augusti. Under resten av året skickar vi normalt varje onsdag vid order senast tisdag dagen innan, då får du ditt paket torsdag senast fredag samma vecka.
🥖 Är ert bröd färskt?
Ja – vi bakar allt själva i vårt lilla bageri i Eskilstuna och skickar nybakat bröd.
📦 Vad kostar frakten?
Vi erbjuder frakt för 39kr för leverans till ett ombud nära dig i hela Sverige. Önskar du hemleverans levererar vi med Postnord för 149kr.
💵 Hur kan jag betala?
Betalning är möjligt via betalkort, swish, PayPal och Klarna.
😊 Vad händer om jag är missnöjd med kvalitén eller fått fel vara?
Det är bara tack vare er kunder vårt bageri finns och vi vill både ha era åsikter och se till att ni är nöjda hela vägen. Hör av er via mejl alternativt på telefon för eventuella reklamationer eller önskemål.
📞 Hur kontaktar jag er?
Du når oss enkelt via e-post eller telefon. Våra kontaktuppgifter hittar du längst ner på sidan.